Cel mai popular videoclip muzical al anului 2018 este „HATZ”, piesa lansata de catre Dorian, in colaborare cu Shift.
Dupa ce cuvantul „Hatz” a devenit un trademark pentru Dorian Popa, artistul a lansat in urma cu 6 luni o piesa in spiritul celui mai popular salut al momentului, care va ramane in istoria online-ului romanesc.
In doar 6 ore de cand a fost lansata, piesa „Hatz” a intrat in topul celor mai populare videoclipuri de pe YouTube pe locul 4 si a adunat peste 500.000 de vizualizari.
In prezent, videoclipul piesei „Hatz” a adunat 36.000.000 de vizionari, peste 350.000 de aprecieri si 41.000 de comentarii, cifre impresionante pentru lansarile romanesti de pe celebra platforma.
Piesa „Hatz” este compusa de catre Shift, iar videoclipul a fost filmat pe parcursul unei zile in Bucuresti. Beat-ul piesei „Hatz” este sustinut de nebunia de la filmari; actiune, dans, energie, culoare, activitati de vara.
Listele YouTube Rewind cuprind videoclipuri incarcate in 2018 si sunt create pe baza vizualizarilor din Romania, luand in calcul si gradul de interactivitate al clipurilor si tipul lor.
Dorian a creat o comunitate pe canalul sau de YouTube, pe care a lansat in urma cu cateva luni single-ul „Cand lumea e rea”, in colaborare cu Ioana Ignat, iar recent a colaborat cu Nicole Cherry pentru piesa „Vinovat”.
Intr-un timp foarte scurt, Dorian Popa a reusit sa ajunga la 1.000.000 de abonati pe canalul lui de YouTube, iar vlogurile zilnice pe care le posteaza aduna cateva sute de mii de vizualizari si intra instant in topul Trending.
Cu milioane de vizualizari pe YouTube la single-urile sau colaborarile lansate, precum “Buze” (feat What’s Up), „Buna, ce mai zici?”, “Sare pe rana” (feat Ruby) etc, Dorian Popa reuseste de fiecare data sa surprinda prin track-uri si videoclipuri inedite.
Puteţi urmări Știrile UTV şi pe Google News!