"Mufasa" continuă să fie o forţă la box office, prequel-ul "Lion King" depăşind 671 de milioane de dolari în vânzările globale de bilete. În weekend, filmul a adăugat încă 8,5 milioane de dolari din 52 de pieţe de peste mări. După opt weekenduri pe marele ecran, superproducţia muzicală Disney, pe locul patru, a încasat 235 de milioane de dolari pe plan intern şi 432,9 milioane de dolari pe plan internaţional, fiind a şaptea cea mai profitabilă lansare din 2024, potrivit Variety.
Fără prea multă concurenţă, încasările la nivel mondial se apropie de 700 de milioane de dolari. Remake-ul "The Lion King" al lui Jon Favreau din 2019 a avut încasări de 1,66 miliarde de dolari la nivel mondial. Redresarea este vitală pentru Disney, deoarece "Mufasa" a fost extrem de scump, a costat peste 200 de milioane de dolari pentru producţie şi aproximativ 100 de milioane de dolari pentru promovare.
Într-o altă etapă globală, "Paddington în Peru", a treia poveste despre ursul iubitor de marmeladă, a depăşit 100 de milioane de dolari la box office-ul internaţional. Filmul de animaţie pentru familie a strâns 104 milioane de dolari în străinătate înainte de lansarea sa în SUA şi Canada, în 14 februarie. Primele două filme din seria "Paddington", toate bazate pe seria pentru copii a autorului britanic Michael Bond, au fost mult mai mari în străinătate comparativ cu piaţa internă, iar cel de-al treilea film pare să continue această tendinţă. StudioCanal a dezvoltat şi a finanţat integral cea de-a treia parte, Sony ocupându-se de distribuţia în teritorii precum Statele Unite, Canada şi America Latină.
Animaţia "Dog Man”, pe primul loc în clasament, a generat venituri de 6,5 milioane de dolari din 41 de pieţe de peste mări. Filmul pentru copii a generat venituri în acest weekend, în Marea Britanie şi Irlanda, de 4 milioane de dolari. Filmul care luptă împotriva crimelor canine a avut încasări de 54,1 milioane de dolari pe piaţa internă şi 66 de milioane de dolari la nivel mondial, faţă de un buget de 40 de milioane de dolari.
"Heart Eyes" conduce detaşat în ceea ce priveşte noile lansări, pe locul doi, cu 8,5 milioane de dolari din 3.102 cinematografe. Filmul clasificat R, finanţat şi produs în întregime de Spyglass Media Group, care susţine „Scream”, a costat un modest 18 milioane de dolari.
Un alt debut, comedia de acţiune a Universal "Love Hurts", a intrat în top pe locul trei, cu încasări 1,075 milioane de dolari din 31 de pieţe. Filmul clasificat R, cu Ke Huy Quan şi Ariana DeBose în rolurile principale, a avut încasări modeste şi în SUA şi Canada de 5,8 milioane de dolari, pentru un total global slab de 6,8 milioane de dolari. Producţia a costat 18 milioane de dolari.
Thrillerul SF satiric "Companion" al Warner Bros. şi New Line a completat top cinci cu 3 milioane de dolari din 3.285 de cinematografe. În ciuda recenziilor excelente şi a scorurilor de audienţă, vânzările de bilete s-au prăbuşit cu 68% faţă de debutul său. Până în prezent, "Companion" a câştigat 15,4 milioane de dolari pe piaţa internă şi 26,7 milioane de dolari la nivel global.
O altă lansare demnă de luat în seamă, "Becoming Led Zeppelin", un documentar Sony Pictures Classics care prezintă originile şi ascensiunea fulminantă a emblematicei trupe rock engleze, a debutat pe locul 7 cu o impresionantă sumă de 2,6 milioane de dolari din 369 de cinematografe Imax.
Puteţi urmări Știrile UTV şi pe Google News!