1. Noteaza tot ce ai de facut!
Sursa: Getty Image
Nimeni nu poate tine minte absolut toate sarcinile pe care le are de facut intr-o zi, mai ales daca sunt multe. Asa ca ai nevoie de o agenda sau un carnetel special pentru a-ti programa task-urile si ati organiza ziua! :)
2.Fa ordine!
Sursa: Getty Image
Daca lucrezi de acasa, bineintele ca pentru a devenit mai organizata, e necesar sa ne curatam locul de munca. Daca nu ti-ai dezvoltat acest obicei, incepe cu lucruri mici: fa-ti patul dimineata, imediat dupa ce te-ai trezit, strange lucrurile aruncate prin camera, ordoneaza-ti birou. :D
3. Petrece mai putin timp online!
Sursa: Getty Image
Chiar daca internetul este necesar la munca sau in viata personala, tindem sa abuzam de timpul petrecut online, timp pe care-l putem petrece facand lucruri super cool si productive pentru noi. So, seteaza-ti cat timp din zi vei folosi internetul si vei deveni instant mai organizata, ba chiar vei avea mai mult timp pentru tine si self care-ul tau!<3
4. Incepe intotdeauna cu task-ul cel mai important!
Sursa: Getty Image
De obicei, majoritatea incepem sa lucram la task-urile cele mai usoare si mai putin importante, care nu ne dau o mare satisfactie de sine pentru ca da... ce credeti?! Urmeaza task-ul cu adevarat greu, care ne scoate din zona de confort si pe care-l ocolim cat putem! Don't do it anymore! Incepe cu ce e mai greu si vei vedea ca te vei organiza mult mai bine si productivitatea va fi la cote maxime!
5. Treat yourself!
Sursa: Getty Image
Fie ca este vorba de o iesire cu prieteni, o zi la spa sau o plimbare in parc cu persoana draga, este important ca mereu sa te rasplatesti dupa o zi dificila la munca si indeplinirea unor task-uri importante! Sau, pur si simplu, pentru ca ai fost organizata!
Much looooove<3!
Puteţi urmări Știrile UTV şi pe Google News!