Companiile au platit peste 7 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate la Super Bowl 2024. Finala celei de-a 58-a editii a Super Bowl, gazduita pe Allegiant Stadium din Las Vegas, este unul dintre cele mai vizionate evenimente televizate din lume, iar spoturile publicitate si recitalul de pauza sunt extrem de urmarite.
Costurile pentru reclamele din cadrul Super Bowl aproape ca s-au dublat in ultimul deceniu, de la 4 milioane de dolari in 2014 la peste 7 milioane de dolari in 2024, la nivelul unei audiente de aproximativ 113 milioane de telespectatori.
“Din punctul de vedere al nivelului de atentie, foarte putine reclame se pot compara cu cele de la Super Bowl”,a de clarat Frank Maguire, vicepresedinte al Departamentului de Informatii, Strategie si Sustenabilitate al Sharethrough.
Printre vedetele care au aparut in reclamele de la Super Bowl se numara Ben Affleck, Jennifer Lopez, Steve Martin, John Travolta, Jeremy Renner, Jennifer Aniston, Arnold Schwarzenegger si David Bechkam, conform New York Post.
Puteţi urmări Știrile UTV şi pe Google News!