Se pare ca povestea de dragoste dintre Chiara Ferragni si Fedez s-a sfarsit dupa ce rapperul si-ar fi facut bagajele si ar fi parasit noua lor vila, conform presei din Italia. Deocamdata, niciunul nu a confirmat despartirea, dar cert este ca lucrurile nu au mai fost la fel intre ei de la Sanremo 2023.
Relatia celor doi a inceput sa se clatine inca de anul trecut, dar Chiara a amanat luarea oricarei decizii pentru a-si sustine sotul bolnav. Cu toate acestea, cand s-a vazut intr-o situatie dificila, Fedez ar fi dat dovada de mai putina intelegere, dand vina pe problemele juridice cu care se confrunta aceasta.
“De la Sanremo de anul trecut, povestea de dragoste dintre cei soi s-a deteriorat, dar Chiarra a amanat orice decizie pentru a ramane aproape de sotul ei bolnav. Cand s-a aflat in dificultate, insa, Fedez a fost mai putin generos acuzand-o pe Chiara ca problemele sale juridice au avut efecte negative si asupra afacerii sale. Un joc in care Fedez a ridicat tonul conflictului, in timp ce ea incerca sa tina situatia sub control. Apoi, artistul a fugit la Miami impreuna cu asistenta sa, iar incele din urma a parasit casa”, scrie Dagospia.
Fedez s-a sarutat cu Rosa Chemical la Sanremo 2023
In timpul Festivalului Sanremo 2023, cuplul a fost pus in fata primului derapaj. Dorinta rapperului de a iesi in evidenta a deranjat-o pe Chiara care, fiind co-prezentatoare a evenimetnului, si-a dorit sa fie in centrul atentiei.
Chiara Ferragni a fost enervata la culme cand Fedez s-a sarutat pasional cu Rosa Chemical, un artist de origine italiana.
Chiara Ferragni amendata cu un milion de euro
Cunoscuta creatoare de continuat a fost amendata cu peste un milion de euro pentru ca a facut declaratii inselatoare in legatura cu un tort de Craciun in editie limitata, aceasta si-a cerut scuze la scurt timp si a promis ca va dona inca un milion de euro unui spital pentru copii.
Autoritatea antitrust din Italia, AGCM, a anuntat aplicarea unei amenzi de 1.075 milioane de euro dupa ce consumatorii au fost indusi in eroare si au fost facuti sa creada ca, daca cumpara un pandoro marca Ferragni, contribuie la actiuni caritabile pentru un spital de copii.
“Mi-am dat seama ca am facut o greseala de comunicare… Greseala, facuta cu buna credinta, a fost de a asocia, prin comunicare, o activitate comerciala cu una caritabala”, a spus Ferragni intr-un videoclip de pe Instagram.
Puteţi urmări Știrile UTV şi pe Google News!